Snelle bezorging

Op werkdagen voor 23:45 besteld, morgen in huis

Gratis verzending

Altijd. Zonder verrassingen achteraf

Gratis retourneren

30 dagen retourtermijn

Retourneren bestellingen van onze website

Het kan natuurlijk gebeuren dat een product niet naar wens is. U kunt uw product dan eenvoudig retourneren. 

Volg hiervoor de volgende stappen:
  1. U meldt uw bestelling retour via ons retourportaal. Dit portaal vindt u hier
  2. U vult het bestelnummer en e-mailadres van uw bestelling in. 
  3. U kiest de vervoerder waarmee u wilt retourneren. U kunt kiezen uit verschillende vervoerders, waardoor u altijd een pakketpunt in de buurt kunt kiezen. 
  4. U print het retourlabel uit en plakt het op de doos. 
  5. U geeft het pakket af bij het pakketpunt dat u heeft gekozen. 

Retourneren via een pakketpunt is gratis. U heeft ook de mogelijkheid om het pakket op te laten halen bij u thuis door DHL. Dit kost 4,95. 

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 de dagen de tijd om uw bestelling retour te melden. Dit doet u via onze portal. Volg hiervoor bovenstaande stappen. Na het aanmelden van uw retour heeft u nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. 

AANKOOPBEDRAG

Zodra het retourpakket door ons is ontvangen wordt uw retourzending verwerkt. Dit gebeurt binnen maximaal 5 werkdagen. Vervolgens ontvangt u binnen maximaal 3 werkdagen uw aankoopbedrag retour. Het moment waarop het aankoopbedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van uw bank. 

Retourneren bestellingen bol.com, blokker en amazon. 

BOL.COM

De logistieke afwikkeling van onze bestellingen via bol.com wordt gedaan door bol.com, in samenwerking met PostNL en DPD. Ook de retourverwerking regelen zij. Retourneren is natuurlijk kosteloos. Het aanmelden van een retour regelt u eenvoudig in uw bol.com account. Komt er toch niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice van bol.com. 

BLOKKER

Bestellingen via de blokker worden vanuit ons eigen distributiecentrum verzonden. Wenst u uw order te retourneren? Neem dan contact op met ons op via info@budu.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer, het aantal producten dat u wenst te retourneren en de reden van retour. U ontvangt dan kosteloos een retourlabel waarmee u uw pakket weer kunt retourneren. Na ontvangst wordt uw aankoopbedrag teruggestort. 

AMAZON

De logistieke afwikkeling van onze bestellingen via amazon wordt gedaan door amazon. Ook de retourverwerking regelen zij. Retourneren is natuurlijk kosteloos. Het aanmelden van een retour regelt u eenvoudig in uw amazon account. Komt er toch niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice van amazon.

De waardering van budu.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.9/10 gebaseerd op 1176 reviews.